Hva mener du om vår nye informasjons- og e-handelsløsning?

knapp_si_din_mening.pngPå denne siden har du mulighet til å si din mening om den nye løsningen for AEO Gruppen. Her ser du hva andre ansatte mener om løsningen så langt.

 

Svar

Skrevet av Anonym - 18.02.2011

Hvorfor får ikke alle se svarene som blir gitt på spørsmålene ?
اسماء أولاد

XpwtSNEMAXYntIGdfO

Skrevet av ynfssg@ohwyip.com - 08.02.2011

EBCUey jyfmxrsojayk, [url=http://ixiqqhqdekxm.com/]ixiqqhqdekxm[/url], [link=http://xobsycswwncz.com/]xobsycswwncz[/link], http://hshrbsvlwwxw.com/

Produkter uten beholdning

Skrevet av Anonym - 08.02.2011

Vi får noen synspunkter på at det ligger en del varer tilgjengelig men som er utgått og derfor uten beholdning.Et eksempel er Exact vernesko.Dette gjør at kunde må lete etter varer med beholdining , og de bruker for lang tid på dette. Som vi vet fra før så er kundens tålmodighet lik 0.

Finner ikke kunde i nettbutikk

Skrevet av Anonym - 07.02.2011

Det hender seg at vi ikke finner kunde i nettbutikk men som har kundekode i movex.Har det bnoe med oppdateringer å gjøre eller andre ting? Denne gangen gjelder det KOPTYNTR

Mens vi venter

Skrevet av EVJEND - 01.02.2011

Siden sist det kom ut AEO katalog har det rent mange liter vann ut av Orkla. Hva om dere på kategori sendte ut liste på varenr, slik at vi som skriver ordrer har hatt noe å hjulpet oss med . Nye modeller har nye nr osv. Husk at det er fortsatt salg vi lever av alle i AEO systemet .

Tilbakemeldin fra kunde Glen Dimplex

Skrevet av Anonym - 28.01.2011

Butikken er veldig treg.Dette begrenser bruken.
Ingen priser vises.Dette har han hatt tidligere.
Bildet av produktet du får fram ved katagorisøk stokker seg om etter at du har sett på produktet.Konf Geir Antonsen.Kunden stiller seg positivt til at vi tar kontakt for nærmere samtale rundt dette tlf 74829172 v/Kjetil Sand

Kunden er en større bruker og ønsker å handle på denne måte.

Priser er ikke tilgjengelig for våre kunder i nettbutikk

Skrevet av EVJEND - 25.01.2011

Har etter beste evne og meining lagt inn noen nettbrukere , disse får ikke fram prisene ! Kan noen av dere fortelle meg hvor jeg kan hendvende meg for å få løst dette for KUNDENE mine ?

Nettbutikk

Skrevet av Anonym - 25.01.2011

Hei!
Har for kunde lagt inn varer i "mitt sortiment ", men prisene kommer ikke fram. Hva er grunnen til dette?

Svar på de to foregående spørsmål.

Skrevet av Anonym - 24.01.2011

 
Når det gjelder katalog så har vi dessverre ikke noe nyere i papir/Web format enn den katalogen vi ser i fanen "Varekataloger". Vi i kategori jobber intenst med å bli ferdig med underlaget for den nye "maskinkatalogen". For at vi skal kunne lage en papirkatalog må vi gå igjennom hele varemasteren og kontrollere at det ligger riktig tekst og bilder på de artiklene vi skal ha med i katalogen.

Kunder som mister muligheter til å se pris og/eller e-post adressen er borte er ukjent for meg. Jeg tar dette med vår leverandør på nettbutikken asap og kommer tilbake med svar her.

Kunder som er registrert på nettbutikk, forsvinner ut av nettbutikken.

Skrevet av Roar Holberg - 24.01.2011

Har flere tilfeller hvor vi har lagt inn kunder på nettbutikken med rabbat og priser skal vises. Etter noen uker forsviner dette, slik at kunden ikke lenger kan gå inn å se sin pris. Når vi går inn på brukeradministrering å ser. Viser det seg at kundens mail adresse har forsvunnet og at det ikke er x i pris skal vises. Er det noen forklaring på dette, eller er det tatt tak i dette? Mange frustrerte kunder som ringer.